Bahasa: EN | BM |

Van (14 Tempat Duduk)

Perkhidmatan Pengangkutan Komprehensif di Malaysia
Di New To View Travel & Tour Sdn Bhd, kami menawarkan pelbagai perkhidmatan pengangkutan untuk memenuhi semua keperluan perjalanan anda di Malaysia. Armada kami merangkumi bas pelancongan, bas kilang, bas mini, bas ulang-alik, bas sekolah, bas VIP, van, van VIP, kereta mewah, dan MPV. Sama ada anda memerlukan pengangkutan yang boleh dipercayai untuk perjalanan berkumpulan, perjalanan korporat, acara istimewa, atau pemindahan lapangan terbang, kami menyediakan penyelesaian yang selamat, selesa, dan cekap dengan pemandu profesional dan kenderaan yang diselenggara dengan baik. Alami perkhidmatan bertaraf tinggi dan keselesaan untuk sebarang majlis dengan New To View Travel & Tour.
 

Komitmen terhadap Kecekapan
Pemandu kami adalah jiwa perkhidmatan pengangkutan bertaraf tinggi kami. Di New To View Travel & Tour, kami memastikan pemandu kami memenuhi piawaian kualiti yang ketat melalui Program Latihan Elite kami, yang merangkumi.
 
Pemandu Terlatih
Pemandu kami adalah jiwa perkhidmatan pengangkutan bertaraf tinggi kami. Di New To View Travel & Tour, kami memastikan pemandu kami memenuhi piawaian kualiti yang ketat melalui Program Latihan Elite kami.
 
Kenderaan Berteknologi Tinggi
Untuk menyediakan perkhidmatan berkualiti tinggi, kami menekankan keselamatan, keselesaan, dan pengalaman dalam armada kami. Semua kenderaan kami, termasuk bas, van, dan limusin, dilengkapi dengan Sistem Elite.
 

TEMPAH PERKHIDMATAN PENGANGKUTAN ANDA DENGAN KAMI SEKARANG

Staf mesra kami sedia membantu anda menyelesaikan semua masalah berkaitan pengangkutan anda. Hubungi kami sekarang dan serahkan semua masalah pengangkutan anda kepada kami.